515 Med Jesus vil eg fara




1. Med Jesus vil jeg fara 
på livsens ferd i lag. 
Gud, lat den samferd vara 
alt til min døyand dag! 
Det er mi høgste æra, 
det er mi største ros, 
hans fylgjesvein å vera 
og vandra i hans ljos. 

2. Min Jesus, sannings stjerna,  
lys upp min myrke veg! 
Mitt hjarta vil so gjerna 
få fylgja etter deg. 
Du lyser enn i verdi 
som før frå Betlehem. 
Ver du mitt ljos på ferdi, 
til heim med deg eg kjem!  

3. Min Jesus, gjævast givnad, 
min eignalut og skatt! 
I all min gang og livnad 
meg støtt for augo statt! 
Som vesle blomen trugen 
ser upp mot sol og dag, 
til deg så vender hugen, 
til deg kvart andedrag. 

4. Min Jesus, Sarons lilja, 
bløm fagert upp i meg! 
Lat ingen ting meg skilja 
og riva burt frå deg! 
Du vintre i Guds hage, 
min kjære Herre Krist, 
unn også meg den lage 
å veksa som din kvist. 

5. Du til di grein meg sette 
alt i min fyrste vår, 
med livsens dogg meg vætte, 
gav sol og signa år. 
Du vil og vokster gjeva 
alt til min siste slutt: 
lat meg i deg få leva, 
i deg få anda ut!

Text: Elias Blix
Musik: Norsk folkmelodi från Sunnmöre

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

500 Nå soli bak om blåe fjell

418 Framåt, framåt går ett tåg